onsdag den 22. oktober 2008

Nede


I dag er jeg nede. Jeg føler mig tung og trist inden i. Jeg overspiser og stener på sofa og ved computeren.

Jeg ved godt, hvad det handler om: jeg har haft rigtigt meget at se til i den sidste måneds tid. Forude ligger også mindst én uge med fuld knald på.

I dag er Frk. Bjørnstrup i aflastning for første gang i lang tid. Hun har været meget syg og det har tæret på kræfterne.

Nu er der mulighed for, at jeg kan nulstilles. Det gør jeg så.
I morgen har jeg det bedre.

ps. billedet er iøvrigt taget af Lewis Carroll i 1859

5 kommentarer:

Janne Møller sagde ...

Kære Heidi, jeg vil bare ønske dig god nulstilling. (Er én aften ikke lidt lidt oven på sådan en omgang? Puha ..).
Mange tanker fra mig.

Marian sagde ...

"The necessity of (...) unproductivity" (John Breeding) ...for at genoprette balancen. Balancen har vist god slagside hen imod produktiviteten. Håber, du får tid til at genoprette!

Heidi sagde ...

Tak for jeres søde kommentarer :-D

"The necessity of (...) unproductivity" - sikke en skøn sætning. God at meditere på...

Marianne sagde ...

Uh, hvor jeg kender det..... husk at benene skal ligge i en stilling der er meget høj, der skal nemlig ilt til hovedet.... Når man endelig kan slippe taget (aflastning) så falder kroppen bare sammen.... Prøv at indskrænke din kalender så meget som muligt og hav aldrig aftaler i aflastningstiden - for det er din tid...Knus fra Shabby

Heidi sagde ...

Yeah, right; Marianne: det kan du vist heller ikke selv leve op til. Hæ hæ