torsdag den 26. juni 2008

Ferie


Så er vores lille familie i fuld gang med at gøre klar til kursus på Pindstrup Centret. Vi skal være sammen sammen med 24 andre familier med handicappede børn. Imens børnene har rum-tema hele ugen og skal være astronauter og alt muligt, bliver forældrene undervist i skolestart og hvordan man fortsat kan blive ved med at vedligeholde sit barns udvikling.

Alene dét er være sammen med så mange andre i samme båd, plejer at være en stor oplevelse.

Derfor holder bloggen ferie i et stykke tid.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg har aldrig prøvet det.... jeg kan ikke overskue hvordan jeg skulle tage Mathias med på et sådanne kursus. Jeg glæder mig til at høre hvad i oplever og får med hjem i bagagen :-)

Anonym sagde ...

Rigtig god fornøjelse.. Jeg er jo barnefødt i Thorsager, som ikke ligger så langt fra Pindstrup ...

Jeg ville ønske, jeg havde vidst om sådanne kurser, da min knægt var mindre...

Anonym sagde ...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!