torsdag den 31. juli 2008

Verdens Største Cocktailparty!

Ja, så er jeg også langt om længe blevet deltager i Verdens Største Cocktailparty!
Og jeg synes altså, at det er rigtigt sjovt :-)

Mig, som har gået mellem mange skift i livet og ladet fortid være fortid, finder pludselig ud af, hvor meget kraft, der kan være i sige hej til gamle forbindelser. Ja, jeg forbinder mig mig med fortiden.

Der dukker mange minder op. Navne, oplevelser, jeg forlængst troede var borte. Især har gensynet med min gamle kibbutz virket enormt stærkt. Måske fordi jeg var der alene og efterfølgende ikke har haft nogen at genoplive erindringerne med - før nu altså.

Ih, jeg er helt rundt på gulvet...
Nu må jeg vist i seng

2 kommentarer:

Piet sagde ...

ja. det er meget underholdende og (endnu) en tidsrøver.

Tak for sidst.

Piet har lige tiltusket sig en lungebetændelse her i varmen, så han er tilbage på antibiotika....

Mange knus til dig, søde Heidi

Knus
Julie

Heidi sagde ...

Det er simpelthen så sjovt, Julie. Tak fordi du lokkede ...

Og også tusind tak for sidst til dig. Går det fremad med Piet efter pennicillinen? jeg skrev også en lille hilsen til dig på fjæset.